Najczęściej zadawane pytania

Proszę zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami przez naszych klientów. Jeżeli nie znajdziesz tu odpowiedzi na twoje pytanie wyślij do nas wiadomość.

Koszty dostawy?

0,00 zł – kurier DHL przy zamówieniach powyżej 100,00 zł.

19,89 zł – kurier DHL przy zamówieniach poniżej 100,00 zł.

Sklep oferuje wysyłkę towaru na terenie Polski.

Chcesz otrzymać przesyłkę za granicą napisz do nas.

Jak długo trwa dostawa?

Przewidywany termin dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych dla produktów „na stanie” od momentu potwierdzenia zamówienia i zarejestrowania płatności. Termin dostawy pozostałych produktów zgodnie z informacją o czasie realizacji zamówienia na stronie produktu.

Jak dokonać zwrotu lub wymiany?

Na dokonanie zwrotu lub wymiany masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki

Wymiany i zwroty prosimy przesyłać na adres: LOMOTO Sp. z o.o. ul. Bandtkiego 9, 51-607 Wrocław

Aby rozpocząć wymianę lub zwrot towaru pobierz formularz Formularz wymiany lub zwrotu towaru. Wypełniony formularz wraz z towarem prosimy o przesłanie na powyższy adres.

W przypadku darmowej przesyłki zwrotnej objętej promocją (zakup powyżej 100zł):

  • etykietę zwrotną otrzymacie drogą mailową po zgłoszeniu zwrotu na adres sklep@lomoto.pl
  • nadanie przesyłki zwrotnej odbywa się:
    – w punkcie DHL,
    – u kuriera DHL.

W przypadku zwrotu towaru, zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni od daty zaksięgowania przesyłki w naszym magazynie.

Skontaktuj się z nami